Preguntes freqüents

Informació general

Els seients dels autobusos de Direct Bus no estan numerats.

Mètodes de pagament

Pots utilitzar targeta de dèbit o crèdit (Visa i Mastercard) per a la teva compra. En el cas de comprar el bitllet en qualsevol de les nostres taquilles, és permès també pagar en efectiu.
El pagament en efectiu únicament serà possible en taquilla en horari operacional.
No. hauràs de fer la compra del teu bitllet mitjançant la web, app mòbil o taquilla, ja que en el Bus no serà possible.
El càrrec a la targeta de pagament s’efectuarà automàticament, una vegada finalitzi el procés de compra en línia.
De moment en la web, app o punts de vendes de Direct Bus no es pot pagar amb Paypal, ni utilitzar un altre mètode de pagament diferent de targetes i efectiu.
El pagament del teu bitllet Direct Bus de moment només pot realitzar-se en Euros.
Per motius de seguretat no podem acceptar compres de bitllets per telèfon, però si pots realitzar la reserva mitjançant la nostra pàgina web, app o en els nostres punts de vendes en l’estació de Barcelona Sants i en l’estació d’autobusos d’Andorra.
Si. Gràcies a la legislació PSD2 (Payment Service Directive), tots els pagaments estan protegits, la qual cosa fa que, quan estiguis realitzant el pagament hagis de realitzar dos passos d’autenticació per a poder confirmar la compra.

Normes i serveis

Per transportar bicicletes, has de tenir en compte que s’ha de fer la petició amb anticipació o segons la disponibilitat i serà necessari que aquestes vagin perfectament empaquetades i protegides al maleter del bus.

A més, tens l’obligació de portar la factura de compra de la bicicleta per justificar que és comprada o bé a Espanya o a Andorra.
No es poden transportar animals a bord del bus, però sí al maleter, en una gàbia adaptada per a l’animal amb la documentació corresponent. Els gossos guia estan permesos.
Es podran portar dues maletes per persona, més l’equipatge de mà. En cas d’excedir la quantitat d’equipatge permès, el transport d’aquest estarà subjecte a l’espai que quedi lliure al maleter.
Andorra ha signat acords de trànsit amb Espanya i França, per la qual cosa les persones procedents de qualsevol estat europeu no hauran de tramitar cap permís especial. Per entrar o sortir d’Andorra, el passaport o el document d’identitat seran suficients

En el cas de viatjar amb menors d’edat, s’haurà d’aportar també el llibre de família. Si un menor ha de viatjar sol, serà necessària una autorització de sortida del territori que es pot obtenir a l’ajuntament o la comissaria de policia.
Sí, hi ha una sèrie de normes de compliment obligat per a tots els viatgers:
  • No es podrà fumar a l’interior del bus.
  • Per motius de seguretat, el cinturó ha de romandre cordat durant tot el trajecte. Recordem que l’incompliment d’aquesta norma és causa de sanció per part de les autoritats.
  • Per respecte a la resta de passatgers i per motius d’higiene, no es podrà menjar ni beure a l’interior de l’autocar.

Solució de problemes

Informarem al web de qualsevol mena d’alteració que es pugui produir en el servei de transport.
Lamentablement, només es pot viatjar en l’autobús amb un bitllet vàlid i la seva pèrdua o sostracció no dona dret a cap canvi o abonament. No s’accepta cap altre tipus de comprovant de pagament. Una vegada s’adquireix, s’ha de conservar.
Per fer una queixa sobre el servei, escriviu un correu electrònic a
Per a modificacions, pots contactar amb nosaltres per telèfon al +376 805151 o escrivint-nos per WhatsApp al +376 610750

Gestiona el teu bitllet

És un codi alfanumèric (combina lletres i números) que utilitzem a Direct Bus per identificar els bitllets que compra cada usuari.
És el número que es troba a l’apartat “Bitllets” del document de reserves que t’enviem per correu electrònic, una vegada que fas la compra, a l’esquerra.
Es troba dins l’apartat “Detalls de la reserva”, dins el document de reserves que t’enviem per correu electrònic quan fas la compra.
En cas de pèrdua, sigui del bitllet o de l’autobús, hauràs d’adquirir un bitllet nou per poder viatjar. Per aquesta raó, sempre recomanem que siguis a la parada o estació 30 minuts abans de la sortida de l’autobús.
Pots fer canvis de titular o de nom del bitllet, i per fer-ho, hauràs d’anar al nostre punt de venda o trucar al telèfon +376 805151.
En aquest cas, podràs viatjar en bus si hi ha disponibilitat de places lliures.

Tens més dubtes

Troba resposta a altres preguntes sobre compra de bitllets, gestió, tarifes, equipatges i altres serveis de transport de viatgers.