Quins són els horaris i la freqüència de pas?
Actualment DirectBus ofereix als seus clients una àmplia graella d’horaris amb 20 freqüències fixes diàries que van des de les 3:30h sortint des d'Andorra fins les 23:45h sortint des de l'Estació de Sants. La freqüència de pas dels busos és d'aproximadament dues hores. Pot consultar els horaris exactes en aquesta pàgina web.
Quanta estona dura el trajecte?
El servei és directe, sense parades, i té una durada aproximada de 3 hores entre Andorra i Barcelona Sants, i 3 hores i mitja aproximadament sortint des de l'aeroport.
On puc agafar els autobusos?
Els nostre servei té parades a l'Aeroport del Prat (T1 i T2), Barcelona (Estació de Sants) i al centre d'Andorra la Vella (Carrer de la Cúria S/N).
Durant el període escolar, els serveis de les 20:15 i 22:15 dels diumenges, sentit Andorra - Barcelona, també tenen parada a la Plaça Bonanova. Aquesta parada està subjecta a modificacions (especialmente al final de cada període de vacances).
Hi ha horaris especials durant les festes de Nadal i Any Nou?
Tant el 24, 25 i 31 de desembre com l'1 de gener, els horaris poden estar subjectes a modificacions. Disposarà de més informació relativa a aquestes modificacions a principis del mes de desembre.
Els seients són numerats?
No, els seients no són numerats.
Com són els autobusos?
Els nous vehicles de DirectBus de 13 metres van equipats amb 52 butaques inclinables dotades de cinturons de seguretat i resposapeus, així com de monitors amb pantalla plana, DVD, WC i WIFI.
Quants autobusos té la flota de DirectBus? Quina antiguitat tenen?
La nostra flota consta de 5 autobusos, els quals tenen una antiguitat de 2 anys.
Com puc adquirir els bitllets?
Pot fer la compra directament a la nostra pàgina web de manera molt senzilla omplint totes les dades requerides del formulari. Recordi que haurà de presentar el bo imprès per pujar a l'autobús.
També es poden fer prereserves telefòniques tant a través del telèfon +376 805151 com del 902 10 92 76. Només serà necessari que indiqui les seves dades personals i el tipus de tarifa que desitja. Amb el localitzador que li donarem per telèfon, haurà de procedir a realitzar el pagament presentant-se a la guixeta per a obtenir el bitllet amb els documents de frontera pertinents i amb una anticipació mínima de 30 minuts abans de l'horari escollit.
És necessari imprimir els bons?
Sí. Si realitza la compra online, haurà de presentar els bons impresos. Recordi que aquest document no és vàlid per a viatjar, de manera que haurà de presentar-lo a les nostres oficines de l'Estació de Sants o a l'estació d'autobusos d'Andorra per a bescanviar-lo pel bitllet definitiu. A les terminals T1 i T2 de l'aeroport no disposem d'oficines, de manera que haurà d'informar al conductor que disposa d'una reserva, se'l transportarà a l'Estació de Sants i allà podrà fer la tramitació dels bitllets.
Hi ha descomptes per a grups?
Disposem d'un descompte per a grups de més de 10 persones. En aquest cas, s'aplicaria una reducció del 15% sobre el total. Aquests descomptes només s'apliquen a les taquilles.
Hi ha alguna tarifa especial per a nens o joves?
Sí, els descomptes són els següents:
- Nens de 0 a 3 anys: reducció del 80%
- Nens de 4 a 12 anys: reducció del 50%
- Joves de 13 a 25 anys: reducció del 10%
Hi ha alguna tarifa especial per a persones de la tercera edat?
Sí, totes les persones majors de 60 anys es beneficiaran d'un descompte del 10%.
Quant valen els bitllets?
Pot consultar tant els preus dels bitllets com dels abonaments a la nostra pàgina web.
Què he de fer si necessito una factura?
Si necessita una factura, haurà d'enviar un correu electrònic i sol·licitar-la a infoautocarsnadal@julia.net.
La tornada del meu bitllet pot ser oberta?
Si compra un bitllet d'anada i tornada, pot escollir que la tornada sigui oberta, sempre dincs d'un termini màxim de 6 mesos. Dins d'aquests 6 mesos, el bitllet de tornada pot ser reemborsat a l'oficina on l'hagi adquirit. Tingui en compte que un bitllet obert sempre està subjecte a disponibilitat de places.
Es poden transportar bicicletes?
Si ha de transportar una bicicleta, és necessari que vagi perfectament empaquetada i protegida al portaequipatges del bus. A més, el client té l'obligació de portar la factura de compra de la bicicleta per a justificar que ha estat comprada o bé a Espanya o bé a Andorra.
Puc viatjar amb animals?
No es poden transportar animals ni a bord del bus ni al portequipatges, exceptuant gossos guia.
Quina quantitat d'equipatge es pot transportar?
Es poden dur dues maletes per persona, sumat a l'equipatge de mà. En cas d'excedir la quantitat d'equipatge permès, el transport d'aquest estarà subjecte a l'espai que quedi lliure al portaequipatges.
Quina és la documentació necessària per a adquirir un bitllet i per a viatjar?
Andorra ha firmat acords de trànsit amb Espanya i França, de manera que les persones procedents de qualsevol estat europeu no hauran de tramitar cap permís especial. Per a entrar o sortir d'Andorra, el passaport o el DNI seran suficients.
En cas de viatjar amb menors d'edat, també s'haurà de disposar del llibre de família. Si un menor hagués de viatjar sol, seria necessària una autorització de sortida del territori, que es pot obtenir a l'ajuntament o comissaria de policia.
Hi ha alguna norma de seguretat específica mentre es viatja a bord del bus?
Si, n'hi ha una sèrie de normes d'obligat compliment per tots els viatgers:
- No es podrà fumar a l'interior del bus.
- Per motius de seguretat, el cinturó ha d'anar cordat durant tot el trajecte. Recordem que l'incompliment d'aquesta norma és causa de sanció per part de les autoritats.
- Per respecte a la resta de passatgers i per motius d'higiene, no es podrà menjar ni beure a l'interior de l'autocar.
Com puc romandre informat de les alteracions del servei?
Informarem a la web de qualsevol tipus d'alteració en el servei que es pugui produir.
He perdut el meu bitllet, què puc fer?
Malauradament, només és possible viatjar en l'autobús amb un bitllet vàlid i la seva pèrdua o substracció no dona dret a cap canvi o abonament. No s'accepten altres tipus de comprobants de pagament. Una vegada adquirit el mateix s'ha de conservar.
On puc enviar una queixa sobre el servei?
Per realitzar una queixa sobre el servei, escrigui un correu electrònic a atencionalcliente@andorradirectbus.es
Puc canviar la data o la hora de sortida d'un bitllet?
Per modificacions dirigeixi al telèfon +376 805151 o al 902 10 92 76.
Tlf: (+376) 80 51 51
Whatsapp: (+376) 610 750
estaciodirectbus@julia.net
© DirectBus 2022 | Avís legal | Condicions generals | Política de privacitat | Política de cookies